lördag 4 maj 2013

Luften gick liksom ur...

...efter konstrundan, men nu är jag på banan igen. Dagarna direkt efter fick jag ägna mig åt varje egen företagares årliga nöje....bokföring, bokslut och deklaration! Tänk vilken obeskrivlig befrielse man känner när deklarationen läggs i postlådan - eller som i år för första gången, klickas iväg på datorn.
Mycket roligare saker har jag ägnat mig åt de senaste dagarna i det vackra vårvädret. Montering av växthus :) Om ni visste vad överraskad jag blev när mina svärföräldrar uppvaktade mig med världens största paket. Jag trodde inte mina ögon när jag förstod att det var ett växthus. Blev sååå glad! Tänk vad snälla de är!!!
I morgon är det äntligen dags att börja plantera efter ett par dagars monterande. Medföljande tomatplanta och kryddväxter står först på tur. Fortsättning följer..,





Inga kommentarer: