onsdag 24 april 2013

Kan varmt rekommendera...

...att fira sin födelsedag två gånger. Mycket lönsamt ;) Min man och jag fyllde jämt, och då firade vi tillsammans mitt emellan våra födelsedagar i somras. Firat och klart alltså.
Åsså inföll min rätta dag i förra veckan, men den skulle ju bara passera obemärkt förbi. Men icke. Familjen grattar på morgonen, grannar kommer med rosor och presentkort på äppelträd eller liknande, släktingar skickar blommor med bud och sonens kompisar kommer med rosor! Sedan ringer blomsteraffär i Ulricehamn och säjer att det finns blommor och choklad att hämta. Jag fick till och med vitsippor som jag alltid önskar mig, men de fick plockas av dottern i Jönköping där våren har kommit lite längre.
På lördag kommer mamma och svärföräldrar, så firandet fortsätter. Ja, tänk vilka fantastiskt snälla släktingar och vänner man har.
Summering.....dra ut på era födelsedagar så länge ni kan :)













Inga kommentarer: