måndag 15 oktober 2012

Besök...

...hos äldsta dottern med pojkvän. De går båda på Ingesunds Musikhögskola i Arvika. Vi hann med mycket. Besök hos konsthantverkarna, examenskonsert på skolan, sällskapsspel, promenad och besök på Rackstadmuseet. Vi hittade en tavla som liknade den som var med i en Mr Bean-film. Har ni sett den? Man fick inte ta kort på museet, men jag kunde inte låta bli. Ingen märkte något - än mindre när pojkvännen sa att jag skulle stänga av ljudet på mobil-kameran. Ärligt talat tror jag att de var mer intresserade av varandra än av tavlorna, men min man och jag var mycket nöjda med utställningen och hela helgen i Arvika.
 
Intressant tavla, men vad tittar han på? Iphonen?
 
Det mest intressanta på utställningen för somliga.
På väg mot examenskonsert. Typisk lite tråkig skolmiljö med långa korridorer, men här skapas fantastisk musik av fantastiska musiker.

2 kommentarer:

ninni sa...

Det är riktigt kul att följa din blogg..och se dina vackra bilder. Komer att fortsätta titta in...

Unknown sa...

Roligt att du gillar bloggen, och välkommen att titta när du vill Ninni. Blir kanske inte något nytt precis varje dag, men ganska ofta i alla fall.