lördag 20 juni 2015

Sista blogginlägget...

...är det dags för nu. Det har blivit allt glesare och glesare mellan mina inlägg. Det beror på att det är lite för många delar i livet, så allt hinns inte med. Därför känns det som rätt läge att avsluta bloggen nu.
Men arbetet fortsätter i mitt lilla krukmakeri...
...där blomlådorna är som finast nu. 
Jag testar lite nya tekniker...
...men fortsätter naturligtvis med mina storsäljare. 
Planerade utflykter från Grönahög blir den 18-19 juli då vi som familj deltar i Torpa Stenhus Medeltidsdagar. 
Dessutom Landsbygdsmässan i Ulricehamn i september. 
Förmodligen någon julförsäljning på gården och troligen Konstrunda nästa vår igen. 
TACK alla som har följt mig under den här tiden!
Jag önskar alla en riktigt härlig sommar med sol och värme och en massa blommor. 
Kram från Lena på Lenastinas Keramik 

Inga kommentarer: