tisdag 29 april 2014

Tack alla snälla...

...besökare som kom till mig under konstrundan. 143 stycken !!! Utan er hade det inte blivit lika roligt.
Vädret visade sig från sin bästa sida, och mina favoritblommor stod i full blom.
Mina undervattensmänniskor vinkar hejdå till nästa år. Makabert enligt äldsta dottern. Ja, det kanske såg lite läbbigt ut.
Men jag tror faktiskt att fler blev rädda för spindlarna.
Tavlor gick det fyra stycken. Kul !!! Men min godistavla fick jag behålla. Skönt, för den har jag inte hunnit titta klart på än.
Keramik gick en hel del också, men det ligger ju i en prisklass som är lättare att impulsköpa.
Och snälla snälla Anna-Carin hade med en blomma till mig. Så glad jag blev !!!! Hann inte prata så mycket med dig och många andra som jag hade velat. Ja hjälp, det gick i ett hela helgen.
Men nu är det dags att ladda för att sjunga in våren. Det är ju kul att sjunga de härliga vårsångerna.
"Vintern rasat ut...". Kom till Grönahögs bygdegård i morgon kl 19. Öva en timme i kyrkokören och sjung därefter tillsammans, rakt över vägen, vid Nyarps gård där valborgsbrasan brinner. Alla får tydligen vara med och sjunga...jag också :-). 
Korv och lotter blir det med. Kom kom kom....

1 kommentar:

Ninni sa...

Och jag hann inte till dej som jag trodde...var i Hössna prästgård hela helgen och såg vackra saker