söndag 25 november 2012

Tack...

...alla snälla trevliga människor som kom till min julmarknad. Fantastiskt roligt att sååå många ville titta in, och tänk vad mycket ni handlade!!!
Vi i familjen har haft trevliga samtal i glögghörnan och lärt känna nya glada grönahögsbor. Det kom även mer långväga besökare som hade kört några mil för att få frysa en stund på rännet. För kallt var det, men över nollan i alla fall.
Nu måste jag tillverka nya saker, för en del grejer sålde slut till och med. Vissa stunder var det faktiskt kö. Jag är helt förbluffad över responsen på min öppna verkstad.
Lite trött och lite frusen men otroligt glad är en bra sammanfattning av helgen. Tacksam över man och barn som värmde glögg, fyllde på skumtomtar, slog in paket och tog betalt med mera. Utan er hade jag inte fixat det. I natt sover vi nog gott...

Inga kommentarer: