tisdag 13 november 2012

Snart...

...börjar det roliga. Allt är färdigdrejat, jag har bränt ugn efter ugn, dekaler ska på vissa grejer och allt ska prismärkas och lappar ska knytas fast. När allt detta är klart kommer den roliga biten med att göra mysigt på rännet. Normalt samarbetar jag med duktigt folk på KOiJ konsthantverk. Därför blir det både spännande och roligt att stå helt på egna ben.
Det är en ganska brant backe upp till rännet, men jag hoppas ingen halkar på plankorna. Än så länge är det ganska tomt här, men jag har förberett med liten glögg-hörna, ett antal bord och podier, något som ska likna en disk samt en jättetomte. Den ska upp på väggen. Några granar ska tas in, och för säkerhets skull har jag köpt snö på burk ifall det inte hinner komma någon. Ja, det är en del jobb kvar...

Inga kommentarer: